wtorek, 13 grudnia 2011

o mnie również...

Ciemności niczego mi nie przesłaniają, nie oddziela mnie żaden dystans. Nie istnieją takie przeszkody, które mogłyby odłączyć mnie od Ciebie. Jesteś ze mną. Wychodzę na ulice, Ty idziesz ze mną. Nie jesteś detektywem, który mnie śledzi, jesteś Ojcem, który się o mnie troszczy. Czasami mam ochotę krzyczeć: jestem dzieckiem, które zgubiło się w lesie, jestem sam, nikt mnie nie kocha. Lecz natychmiast słyszę Twoją odpowiedź: "Jestem z tobą, nie lękaj się".
I. Larranaga OFM Cap
"Ukaż mi Swoje oblicze"

2 komentarze:

  1. Hihihihihihi :-)

    wiedziałam, co przesłać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie zaglądam tu często, ale kiedykolwiek nie zajrzę to coś dostaję, takie pacnięcie przypominające, ale częściej podtrzymujące. Kocham las i rzadko kiedy zdarza mi się "zabłądzić" w rzeczywistości, bo w duchu cały czas błądzę i choć wiem, że On ze mną jest ja uparcie błądzę...

    OdpowiedzUsuń

Napisz co czujesz...