piątek, 22 marca 2019

„Dopóki żyję…” Terri Blackstock

Lubisz czytać powieści, w których dzieje się tyle nieprzewidzianych zdarzeń, że nie możesz się oderwać?

Wydawnictwo Dreams wydało kolejną fenomenalną książkę! To trzecia część serii Dopóki biegnę.
Pierwsza z nich Dopóki biegnę… była dla mnie jedną z najlepszych książek, jakie recenzowałam. Zobacz tutaj.

Jej kontynuacja, Zanim mnie znajdą… wydawała mi się być lekko naciągana, za długa, nie do końca tak wybitna jak pierwsza. Pisałam o niej tutaj

Trzecia, Dopóki żyję…, pobiła rekord w poruszaniu mojego serca i umysłu. Lektura jest mistrzowska!



Wszystkie trzy części to opowieść o Casey, która ucieka przed skorumpowaną policją, oskarżona o zabójstwo przyjaciela.

Są ze sobą logicznie połączone, więc warto przeczytać wszystkie w odpowiedniej kolejności – choć każda z nich może być też osobną lekturą. Gdy położysz książki obok siebie, zobaczysz piękną mozaikę, oryginalne okładki budzą mój zachwyt!

Casey, oskarżona o zabójstwo przyjaciela wciąż ucieka. W pościg za nią rusza policja, która zamieszana jest w morderstwo jej ojca i wiele innych przestępstw, o których dowiadujemy się zagłębiając się w lekturze.

Szuka jej również prywatny detektyw, Dylan. Zatrudniony przez rodziców zamordowanego mężczyzny. Patrzy, zbiera dowody, szuka – a jest w tym najlepszy. Kombatant, któremu stres pourazowy nie pozwala normalnie funkcjonować.

Dylan wierzy w niewinność dziewczyny. Pozwala jej uciec, zbierać dowody winy na tych, którzy chcą pozbyć się teraz nie tylko dziewczyny, ale i jego.

Jak potoczą się losy tej pary, którą zaczyna łączyć uczucie? Czy będą mogli polegać na sobie, gdy niebezpieczeństwo stanie się bardzo bliskie i namacalne?


To piękna, mocna historia. Walka dobra ze złem, ubrana w idealnie skrojone narracje, szybkie zwroty akcji.

Czytałam tę serię z zapartym tchem, a trzecia część dostarczyła mi masy niesamowitych wrażeń.
Wejście w myśli bohaterów, którzy walczą z lękiem, stresem pourazowym, łączących ich uczuciem.
Z drugiej strony zaglądanie w ich dusze i przyglądanie się tęsknocie za Bogiem, którą Casey nosi w sobie głęboko, gdy Dylan doświadcza jak Bóg jest mu bliski i niezawodny.

Piękna opowieść o miłości, walce, z dużą dawką adrenaliny – pościgi, strzelaniny, morderstwa.
Polecam tę serię bardzo, nie zawiedziesz się!

Dziękuję Wydawnictwu Dreams za emocjonującą lekturę!

Tytuł Dopóki żyję…
Autor Terri Blackstock
Ilość stron 352
Wydawnictwo Dreams
Zdjęcia są własnością Wydawnictwa Dreams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co czujesz...